Glad Påsk!!!

Medan jag fixade mina påsk dekorationer, blev jag skraj när ngn knackade dörren.
Enkel men fin... tycker jag IAF!

Vem kan det vara? Dottern är ju i stan och firar hennes 17:e års födelsedagen!
Bday celebrant

Kan vi kolla då?

Ha..ha... 2 små och söta påskkärringar!
Underbar att se att några kom förbi innan dem flyger till Blåkulla!

GLAD PÅSK ALLA...

I am alone home trying to fix my simple Easter decoration. I was scared coz someone knocked the door. Who can that be? Lil L is wandering in town together w/ her classmates to celebrate her 17th BDay...

Shall We Check? Voilá... real witches begging for goodies b4 flying back, where they belong §:-))

9 kommentarer:

  1. Glad påsk:)
    Sände tillbaka ditt söta mail men du var inte kvar på jobbet!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. hallå=) tack för ditt fina inlägg hos mig, du är så go vännen, ha en fin påsk helg. kram

    SvaraRadera
  3. How cute they are..Adorable.
    Will keep checking in and always praying for you..hugs/love Rosebud.

    SvaraRadera
  4. Glad Påsk :D
    Härligt att få besök att påskkärringar :D
    Det var längesedan jag fick besök.
    Ha de gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  5. Här har det också sprungit en massa påskhäxor idag!

    Ha en trevlig fortsättning på påsken!

    Kram,Lotta

    SvaraRadera
  6. Richie, the girl and the childs on the photos are so nice!!
    Happy Easter my friend, enjoy this day, hugs!!

    SvaraRadera
  7. What a cute and funny post :)

    SvaraRadera

Thank you for your visit and leaving such nice comments. For me, it's a glorious feelings as I am not a familiar blogger of the world. I really am grateful for knowing You all.
Blessings...

P.S.
If you want to send an email, pls send to chie293@gmail.com and not on what is given by default. Thanks

What's Up?

Yeah! still going up here @DaBox... Days goes so quickly. It's June now, but our Mother Nature is not in the mood sharing her like...